Перейти до основного вмісту

Вічне питання – дороги

Чорною діркою, в якій зникають гроші в нашій державі, є дороги. Скільки пам’ятаю себе – їх ремонтують, але скільки пам’ятаю себе – вони в ямах. І ось, нарешті, від прем’єр-міністра та профільного міністра ми почули про те, що дороги у нас будуть. Звісно, хочеться вірити.  Обіцяють замінити автодор на інше, можливо закордонне відомство, та за два роки ощасливити нас європейськими дорогами. І будемо ми їздити від міста до міста по автобанам, а не по ямам. А як же в місті?
Ось що написала газета «Украина Центр» про наше місто в матеріалі «Жить послезавтрашнім днем»: «Достаточно было просто проехаться по улицам города, чтобы удостовериться в том, что и в наше смутное время Светловодск меняется в лучшую сторону». Цей оптимізм автору навіяв наш мер, який розповів про грандіозний ремонт доріг в місті.
Дійсно, ремонт провели. Знову процитую міського голову: «Знаете, когда средств нет, ищешь какие-то копейки для латания дыр. А когда ресурсы есть, уже не хочется ограничиться ямочным ремонтом дорог, хочется большего». Дійсно, в кінці 2013 та 2014 року відремонтували частину вулиці Леніна від парку до ГЕС. Ремонтували з розмахом, із заміною бордюрів. Сподіваємося, що покриття протримається довго. Сподіваємося… Втім, є побоювання, що не протримається. Як приклад – фото, яке я зробив на зупинці біля школи № 3. А як же гарантія, яку надає виконавець робіт?



Продовжу тему доріг в місті та знову наведу цитату з «Украины Центр»: «Знаете, что они сделали с самой проблемной улицей, дорожное покрытие которой размывалось каждым очередным дождем? Они выстелили ее аэродромными плитами! Таким образом упредили воровство асфальта при строительстве, исключили ямочный ремонт в будущем. Гарантия такого покрытия – десять лет. Но оно продержится дольше, учитывая то, что по нему движутся не самолеты, а автомобили».
Дійсно, підхід не стандартний. Робили з неменшим розмахом. Під дорогою замінили теплотрасу. Правда, були побоювання, що взимку буде слизько на бетонних плитах, але особливих нарікань особисто я не чув. Втім, є проблема іншого роду. Під час дощу вода потоком стікає прямо по дорозі вниз.


Які наслідки? По-перше, це небезпечно для дорожнього руху, тому що впливає на якість гальмування автомобіля. По-друге, вода  - це ще й велика руйнівна сила. Можливо я помиляюся, но в таких випадках роблять окремий, спеціально побудований стік для води.
Ремонт дороги по вулиці Бойка передбачав, що зникне величезна калюжа біля школи № 1. Нажаль, вона не зникла. Так, вона вже не така велика, як раніше, але…


І знову цитата: «А еще там строят тротуары! Вы наблюдали в последнее время где-нибудь строительство тротуаров? Поезжайте в Светловодск!» Це про наше місто. Особисто я не повірив, адже кожного дня, як і абсолютна більшість жителів Світловодська, ходжу по таким тротуарам.


Не виключаю, що десь, в окремому місці, їх побудували, але навіщо ж так узагальнювати про все місто?
Окреме питання ямковий ремонт. Це просто красота гри. В кінці осені 2014 року, по вулиці Леніна, у спішному порядку, закидали речовиною, схожою на асфальт, ямки. А вже у березні вони мають такий вигляд.


Так можливо ті гроші та використали б в цьому році та зробили якісніше?
На закінчення декілька строк про світлофор. Протягом минулого року багато копій зламали з приводу встановлення світлофору на перехресті вулиць Б. Хмельницького та В. Бойка. Він дійсно там потрібний. В цьому переконається кожний, хто побував на тому перехресті. В минулому році на встановлення світлофору виділяли 240 тис грн, але так  і не встановили. Гроші не «освоили», і вони не були витрачені. Цього року знову виділяється 250 тисяч. Начальник УЖКГ Віктор Самоляк повідомив, що питанням встановлення світлофору займається ККП. То ж пане Білане, коли світлофор встановимо?
Передбачаю реакцію влади на мою статтю. Скажуть, що проблема в нестачі грошей та в тому, що вони поступають тільки наприкінці року. Не заперечую, але чому у інші можуть будувати? Не вірите? То подивіться. Це теж Україна!




Вадим Степанець

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Громадська рада. Бенефіс Максима Ільченка

В ідбулося чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Світловодської міської ради. На порядку денному питання облаштування тротуарів та доріг в місті, освітлення вулиць, дитячі майданчики та закупівля необхідного для дитячих спортивних шкіл. Перші три питання в компетенції заступника міського голови з питань ЖКГ. Отже, доповідав Максим Ільченко. Ремонт доріг, тротуарів в місті – це прерогатива міської влади. І фінансування має бути з міського бюджету. Нажаль, міський бюджет, як доповів Ільченко, «потягти» все не в змозі. Зробити ремонт другої об’їзної дороги можливо тільки шляхом спільного фінансування. Міська влада спробує це зробити. Кошти на облаштування тротуару по другій об’їзній будуть закладені на наступний рік. Освітлення міста є актуальним для міста. Максим Ільченко повідомив, що це питання для нового керівника ККП є пріоритетним. Зараз на цій дільниці новий керівник. Він займається впровадженням новітніх технологій, енергозберігаючих ламп. Роботи провод...

Граблі світловодського міського голови

Минулого тижня світловодський міський голова несподівано запросив на пресконференцію місцевих журналістів та блогерів.  До цього цього мер або самостійно робив дописи чи відео в соцмережах, або запрошував окремих журналістів. А тут несподівано... Призначено було на суботу, на 10.00. колеги зібралися вчасно, а от міський голова... Запізнився, ой, затримався, хвилин на сорок. Автор цих строк не відвідував пресконференції і минулми мерів, але тарки запізнень/затримок не припоминає.  Сподіваюся, що в подальшому такого не буде. Хочу відзначити і новинку в таких заходах. Було запропоновано зареєструватися заздалегідь та обов'язково повідомити про питання, яке будеш задавати. Чесно, проігнорував. Просто прийшов. Ні, не вигнали.  Тепер по суті. Питання колег були не нові. Вони давно обговорюються в соцмережах. Про світло, тепло, харчування дітей. Відповіді уже також давно озвучені. Не бачу сенсу повторювати. Мене ж цікавило тільки одне питаннях - що міський голова запропонує...

СПАСО-ПРЕОБРАЖЕНСЬКИЙ ХРАМ у селі Талова Балка

Спасо-Преображенський храм в селі Талова Балка є однієї із найкращих архітектурних пам’яток Кіровоградщини та відомий своєю історією не тільки на теренах України а й поза її межами. З давніх часів Талова Балка славилася своїми краєвидами та цілющою енергетикою місця, на якому стоїть церква. Молячись у цій канонічній споруді в душі настає мир і спокій. Багато людей відвідувало та й досі відвідує ці благодатні місця. Будівництво Спасо-Пре­о­бра­женсь­кої церкви розпочалося на початку дев'ятнадцятого століття місцевим поміщиком, генерал-майором царської армії у відставці Федором Боровським. Нажаль до освяти Федір Артемійович не дожив, тож його справу продовжив рідний брат Іван Боровський. Автором проекту храму був Родіон Казаков, до речі у Спасо-Преображенського храму є брат близнюк храм святої Варвари який знаходиться у Москві на вулиці Варварка. Дослідники завірили, що ці два храми дуже схожі. Під час війни Спасо-Преображенський храм занепав, богоборці використовували його я...