Перейти до основного вмісту

До питання тарифу на пасажирські міські перевезення в Світловодську


Тариф на перевезення – це вічна проблема українських міст. Ми, пасажири, хочемо їздити комфортно та дешево. Перевізники хочуть мати прибуток. І бажання не збігаються.
Розуміючи важливе значення перевезень в містах, уряд та Верховна Рада законом врегулювала це питання. Тариф на перевезення регулює місцева влада. Вона визначає на конкурсних засадах перевізника на кожний маршрут та затверджує тариф на перевезення. Проведення конкурсу регламентується відповідним законом. Кожний учасник конкурсу за певними критеріями набирає відповідні бали. Згідно закону, любе велике підприємство виграє конкурс у малого. Як правило, в невеликих міста є тільки ОДНЕ АТП. Так формується латентний монополізм.
Закон породжує проблеми між переможцем конкурсу та іншими учасниками таких відносин. Ця тема свого часу мною досліджувалася, тому я можу відверто сказати, що проблеми, як між перевізниками, так і в самих підприємствах, є. Хто кому і скільки платить - це досить заплутана справа. Для вирішення цих проблем необхідно не тільки змінити Закон України, а й самим власникам автотранспорту та малим перевізникам навчитися відстоювати власні інтереси. Вмішуватися в господарську діяльність підприємств ні депутати, ні виконавча влада не має права.
Впливати на вартість проїзду можна шляхом створення комунального підприємства, але це великі гроші для міського бюджету.
А тепер знову про тариф. Управління економіки створила комісію, яка вивчила та перевірила тарифні пропозиції перевізників. Начальник управління Марія Дмитренко з цього приводу повідомила наступне.  
Перевізник, який здійснює перевезення на Власівку пропонував затвердити тариф у 6,64 грн. Комісія після вивченні пропонує  5,75 грн. При цьому, враховувалося підвищення мінімальної зарплати та зростання цін на пальне.
Перевезенні по місту. Різні перевізники пропонували різні ціни: «Світавтолегіон» - 6,17 грн, АТП 8,75 грн, та 6,08 грн на різних маршрутах, «ВерексХ» - 6,84 грн та ФОП Макаров 5 грн. Комісія перевірила розрахунки. При цьому враховували мінімальну зарплату, вартість пального та гуми. За результатами управління економіки пропонує 4,50 грн.
Тепер слово за виконкомом.

Вадим Степанець

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Громадська рада. Бенефіс Максима Ільченка

В ідбулося чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Світловодської міської ради. На порядку денному питання облаштування тротуарів та доріг в місті, освітлення вулиць, дитячі майданчики та закупівля необхідного для дитячих спортивних шкіл. Перші три питання в компетенції заступника міського голови з питань ЖКГ. Отже, доповідав Максим Ільченко. Ремонт доріг, тротуарів в місті – це прерогатива міської влади. І фінансування має бути з міського бюджету. Нажаль, міський бюджет, як доповів Ільченко, «потягти» все не в змозі. Зробити ремонт другої об’їзної дороги можливо тільки шляхом спільного фінансування. Міська влада спробує це зробити. Кошти на облаштування тротуару по другій об’їзній будуть закладені на наступний рік. Освітлення міста є актуальним для міста. Максим Ільченко повідомив, що це питання для нового керівника ККП є пріоритетним. Зараз на цій дільниці новий керівник. Він займається впровадженням новітніх технологій, енергозберігаючих ламп. Роботи провод...

Граблі світловодського міського голови

Минулого тижня світловодський міський голова несподівано запросив на пресконференцію місцевих журналістів та блогерів.  До цього цього мер або самостійно робив дописи чи відео в соцмережах, або запрошував окремих журналістів. А тут несподівано... Призначено було на суботу, на 10.00. колеги зібралися вчасно, а от міський голова... Запізнився, ой, затримався, хвилин на сорок. Автор цих строк не відвідував пресконференції і минулми мерів, але тарки запізнень/затримок не припоминає.  Сподіваюся, що в подальшому такого не буде. Хочу відзначити і новинку в таких заходах. Було запропоновано зареєструватися заздалегідь та обов'язково повідомити про питання, яке будеш задавати. Чесно, проігнорував. Просто прийшов. Ні, не вигнали.  Тепер по суті. Питання колег були не нові. Вони давно обговорюються в соцмережах. Про світло, тепло, харчування дітей. Відповіді уже також давно озвучені. Не бачу сенсу повторювати. Мене ж цікавило тільки одне питаннях - що міський голова запропонує...

СПАСО-ПРЕОБРАЖЕНСЬКИЙ ХРАМ у селі Талова Балка

Спасо-Преображенський храм в селі Талова Балка є однієї із найкращих архітектурних пам’яток Кіровоградщини та відомий своєю історією не тільки на теренах України а й поза її межами. З давніх часів Талова Балка славилася своїми краєвидами та цілющою енергетикою місця, на якому стоїть церква. Молячись у цій канонічній споруді в душі настає мир і спокій. Багато людей відвідувало та й досі відвідує ці благодатні місця. Будівництво Спасо-Пре­о­бра­женсь­кої церкви розпочалося на початку дев'ятнадцятого століття місцевим поміщиком, генерал-майором царської армії у відставці Федором Боровським. Нажаль до освяти Федір Артемійович не дожив, тож його справу продовжив рідний брат Іван Боровський. Автором проекту храму був Родіон Казаков, до речі у Спасо-Преображенського храму є брат близнюк храм святої Варвари який знаходиться у Москві на вулиці Варварка. Дослідники завірили, що ці два храми дуже схожі. Під час війни Спасо-Преображенський храм занепав, богоборці використовували його я...