Перейти до основного вмісту

Як переможця серед перевізників визначали, або «Гараж» по-світловодськи


Сподіваюся, що мої читачі дивилися відомий фільм Ельдара Рязанова «Гараж». Мені, в свій час, здавалося, що режисер все ж щось там перебільшив. Але сьогодні я вже так не думаю. Я побував на засіданні конкурсного комітету з визначення перевізників на міських маршрутах « 24, № 9 та № 5. «Гараж» по-світловодськи виглядає так.
Конкурсний комітет складається з одинадцяти осіб. Він має визначити, хто з перевізників буде здійснювати перевезення на маршрутах. Переможець визначається за бальною системою за визначеними показниками. Після оголошення конкурсу, усі перевізники подають заявки. Виконком на конкурсній основі визначає робочий орган, який перевіряє підприємства на відповідність поданих документів.
Цього року робочим органом визначили Кременчуцький національний технічний Університет ім. Остроградського, зокрема, викладачів відповідної автомобільної кафедри. Хочу зауважити, що університет має відповідний досвід у цій роботі в Кременчуку.
На маршрути претендували: № 24 – ПАТ АТП-13507 та ФОП Макаров, на маршрут № 5 – ТОВ «Світавтолегіон» та ФОП Макаров, на маршрут № 9 – ТОВ «Велес Х».
На засіданні результати роботи доповідав член робочого органу Володимир Хорольський. Під час перевірки виявилося, що всі перевізники не відповідають додатковій умові. У них транспорт старше 10 років. Член комітету Руслан Соловей висловив жаль з цього приводу та сподівання, що перевізники все ж будуть купувати нові автобуси. Але саме цікаве розпочалося далі.
Володимир Хорольський повідомив, що АТП- 13507 повідомив у заявці неправдиві дані. На момент подачі документів у них був прострочений сертифікат відповідності. Наявність цього документу додає перевізнику 4 бали. Можна і без нього, але тоді без 4 балів. Згідно порядку проведення конкурсу, конкурсант, який повідомив недостовірні дані не допускається до конкурсу.



З такою позицією робочого органу категорично не погодилися Володимир Павлов та Михайло Шаповал. Їх також, підтримав ще один член комісії керівник Кіровоградського відділення Укртрансбезпеки Володимир Кокуленко. Вони наполягали, що на таке можна не зважати, що АТП у нас зразкове підприємство, що потрібно запросити керівника та усе з’ясувати. Втім, Хорольський навів ще один приклад з перевірки. По умовам конкурсу на маршруті має бути автобус, який перевозить людей з особливими потребами. В АТП є такий автобус, але він не буде там використовуватись, тому що цього не дозволяє дорожнє покриття. Тут потрібний автобус меншої довжини. Втім, АТП не надав бізнес-плану з придбання такого автобусу. Названі вище «адвокати» АТП на це не зважали. Вони запропонували все ж допустити підприємство до конкурсу. Дискусія ні про що тривала довго, поки голова комісії Олена Балюк не поставила питання на голосування. Сьома голосами «за» проти трьох «проти» та одного «утримався» АТП зняли з конкурсу. Але це ще не все. «Гараж» так «Гараж».
Під час розгляду документів ФОП Макарова виявилося, що у нього є відповідний автобус для людей з особливими потребами, але він задіяний на іншому маршруті. Втім, Макаров подав бізнес-план, за яким він готовий придбати ще один спеціальний автобус в лізинг протягом місяця, за умови, що отримає маршрут. Члени комітету запросили Макарова для пояснень. Він підтвердив цю інформацію та про те, що готовий ще протягом шести місяців придбати 4 нових авто. Втім, це не вплинуло на Павлова та Шаповала. Вони не вірили Макарову, бізнес-план їм теж не подобався. Вони вимагали повернути до конкурсу АТП. Не проголосувавши питання, комітет пішов далі.
Щоб якось послабити напругу, вирішили перейти до наступного маршруту, № 5. Тут з’ясувалося, що ФОП Макаров подав три автобуси, а на чотири, як того вимагав конкурс. Члени комітету зняли його з конкурсу. Але далі, як на мене, теж були проблеми і у ТОВ «Світавтолегіон». Як з’ясувалося, у них не вистачає автобусів на всі маршрути. Дивно, але це ніяк не вплинуло на голосування опозиційної трійки.
Маршрут № 9 проголосували швидко. Претендент один. Знову повернулися до №.24 і знову Шаповал і Павлов почали вимагати повернути АТП. Нарешті, після майже двогодинної дискусії, іншим членам комітету усе надоїло і вони проголосували 8 голосами «за» Макарова.
Конкурс завершили. Переможців визначено. За роботу, панове перевізники. Чекаємо від вас якісних перевезень.
А щодо «Гаражу», то з ним потрібно якось закінчувати. Такий «Гараж» нам не потрібний.


Вадим Степанець

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Громадська рада. Бенефіс Максима Ільченка

В ідбулося чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Світловодської міської ради. На порядку денному питання облаштування тротуарів та доріг в місті, освітлення вулиць, дитячі майданчики та закупівля необхідного для дитячих спортивних шкіл. Перші три питання в компетенції заступника міського голови з питань ЖКГ. Отже, доповідав Максим Ільченко. Ремонт доріг, тротуарів в місті – це прерогатива міської влади. І фінансування має бути з міського бюджету. Нажаль, міський бюджет, як доповів Ільченко, «потягти» все не в змозі. Зробити ремонт другої об’їзної дороги можливо тільки шляхом спільного фінансування. Міська влада спробує це зробити. Кошти на облаштування тротуару по другій об’їзній будуть закладені на наступний рік. Освітлення міста є актуальним для міста. Максим Ільченко повідомив, що це питання для нового керівника ККП є пріоритетним. Зараз на цій дільниці новий керівник. Він займається впровадженням новітніх технологій, енергозберігаючих ламп. Роботи провод...

Представники громадськості результатами роботи депутатської комісії не задоволені

  Результатів рооти комісії з питань законності та реалізації державної регуляторної комісії у сфері господарської діяльності в місті очікувало багато мешканців. Саме ця комісія опікується питаннями етики та поведінки депутатів Світловодської міської ради. Засідання відбулося 1 вересня. На засідання прийшли представники громади. Підсумками роботи членів комісії світловодці розчаровані. Про це говорили мені ті, хто відвідав засідання.    Чому так сталося? Тут все просто. Жителі міста очікують, що міський голова та й весь депутатський корпус, зможе законно втрутитися в конфлікт між депутатом міської ради Максимом Бакуменко та військовим Вадимом Брусликом. Мешканці міста однозначно підтримали захисника. Про конфлікт можна почитати на Світловодськ Live . ( http://svitlovodsklive.blogspot.com/ ) Міський голова Андрій Маліцький обіцяв створити комісію щодо депутата Бакуменка. Час ішов, але про комісію ніхто нічого не чув. В той же час, депутат написав скаргу на Вадима Бруслика ...

СПАСО-ПРЕОБРАЖЕНСЬКИЙ ХРАМ у селі Талова Балка

Спасо-Преображенський храм в селі Талова Балка є однієї із найкращих архітектурних пам’яток Кіровоградщини та відомий своєю історією не тільки на теренах України а й поза її межами. З давніх часів Талова Балка славилася своїми краєвидами та цілющою енергетикою місця, на якому стоїть церква. Молячись у цій канонічній споруді в душі настає мир і спокій. Багато людей відвідувало та й досі відвідує ці благодатні місця. Будівництво Спасо-Пре­о­бра­женсь­кої церкви розпочалося на початку дев'ятнадцятого століття місцевим поміщиком, генерал-майором царської армії у відставці Федором Боровським. Нажаль до освяти Федір Артемійович не дожив, тож його справу продовжив рідний брат Іван Боровський. Автором проекту храму був Родіон Казаков, до речі у Спасо-Преображенського храму є брат близнюк храм святої Варвари який знаходиться у Москві на вулиці Варварка. Дослідники завірили, що ці два храми дуже схожі. Під час війни Спасо-Преображенський храм занепав, богоборці використовували його я...