Перейти до основного вмісту

Майстри шантажу

На минулому тижні засідала Громадська рада при Світловодському міськвиконкомі. На порядку денному було питання пільгових перевезень в місті. На міських маршрутах здійснюють перевезення пасажирів автобуси в режимі рейсового автобуса та автобуси, які здійснюють перевезення в режимі маршрутного таксі. Перші возять пільговиків без обмежень, але кількість їхніх рейсів обмежена, другі… А з другими – проблема.
Вони, згідно закону, взагалі не повинні возити пільговиків. Компенсація від держави щодо пільгових перевезень надходить тільки для рейсових автобусів. До того ж гроші надходять не регулярно і вони не покривають усіх витрат на ці перевезення. Це факт. Фактом є те, що пільговики - це досить чисельна категорій населення. І, нарешті, ще один факт. В місті практично 46% від пасажирів громадського транспорту складають пільговики.
Питання: що робити? Протягом двох останніх років між владою, перевізниками та громадськістю йдуть гарячі дискусії. За їх результатами був підписаний меморандум між трьома сторонами. За ним перевізники зобов’язалися перевозити в маршрутному таксі, в залежності від категорії автомобіля, 2 - 4 пільговика.  Але, з початком російської агресії та загострення кризи, перевізники спочатку відмовилися від перевезення 4 пасажирів, а на кінець 2014 року і взагалі від безкоштовного перевезення пільговиків.  Саме цю ситуацію і розглядала громадська рада.
Відбулася дискусія, підчас якої сторони обмінялися думками та аргументами. Переповідати усю дискусію не буду. Нічого нового  учасники не сказали. Читачі, яким цікава ця тема і які слідкують за нею, знайомі аргументацією сторін. Але цього разу ми почули і дещо нове. Представник влади повідомив, що перед тим, як відмовитися від двох пільгових місць, перевідники направили листа владі. В ньому вони повідомляли про припинення дії меморандуму. В разі, якщо влада буде наполягати на дії останнього, то вони будуть наполягати на підвищення тарифу на проїзд більше ніж на одну гривню. Як вам такий пасаж! Присутній на засіданні заступник директора АТП Анурін не коментував це твердження. Отже, перевізники возили пільговиків не безкоштовно.
Якщо проаналізувати усі попередні підвищення плати за проїзд, то вони розпочиналися саме із «наїзда» на пільговиків. Особисто я сприймаю таку поведінку наших перевізників як відвертий шантаж усіх жителів міста, які користуються громадським транспортом.

Вадим Степанець

P.S. Уже після завершення статті, я дізнався, що володарі авто та водії направили листа до міського голови. В ньому вони повідомляють, що керівники одного з перевізників підвищили плату за путівки та маршрут. Проблема загострюється.


Для довідки. Перевізник, який виграв конкурс на перевезення, практично не може забезпечити перевезення власним транспортом. Вони наймають іншого перевізника та приватних власників авто. Останні платять за путівки, маршрут, ремонт автобусів, зарплату водіям тощо. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Громадська рада. Бенефіс Максима Ільченка

В ідбулося чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Світловодської міської ради. На порядку денному питання облаштування тротуарів та доріг в місті, освітлення вулиць, дитячі майданчики та закупівля необхідного для дитячих спортивних шкіл. Перші три питання в компетенції заступника міського голови з питань ЖКГ. Отже, доповідав Максим Ільченко. Ремонт доріг, тротуарів в місті – це прерогатива міської влади. І фінансування має бути з міського бюджету. Нажаль, міський бюджет, як доповів Ільченко, «потягти» все не в змозі. Зробити ремонт другої об’їзної дороги можливо тільки шляхом спільного фінансування. Міська влада спробує це зробити. Кошти на облаштування тротуару по другій об’їзній будуть закладені на наступний рік. Освітлення міста є актуальним для міста. Максим Ільченко повідомив, що це питання для нового керівника ККП є пріоритетним. Зараз на цій дільниці новий керівник. Він займається впровадженням новітніх технологій, енергозберігаючих ламп. Роботи провод...

Представники громадськості результатами роботи депутатської комісії не задоволені

  Результатів рооти комісії з питань законності та реалізації державної регуляторної комісії у сфері господарської діяльності в місті очікувало багато мешканців. Саме ця комісія опікується питаннями етики та поведінки депутатів Світловодської міської ради. Засідання відбулося 1 вересня. На засідання прийшли представники громади. Підсумками роботи членів комісії світловодці розчаровані. Про це говорили мені ті, хто відвідав засідання.    Чому так сталося? Тут все просто. Жителі міста очікують, що міський голова та й весь депутатський корпус, зможе законно втрутитися в конфлікт між депутатом міської ради Максимом Бакуменко та військовим Вадимом Брусликом. Мешканці міста однозначно підтримали захисника. Про конфлікт можна почитати на Світловодськ Live . ( http://svitlovodsklive.blogspot.com/ ) Міський голова Андрій Маліцький обіцяв створити комісію щодо депутата Бакуменка. Час ішов, але про комісію ніхто нічого не чув. В той же час, депутат написав скаргу на Вадима Бруслика ...

СПАСО-ПРЕОБРАЖЕНСЬКИЙ ХРАМ у селі Талова Балка

Спасо-Преображенський храм в селі Талова Балка є однієї із найкращих архітектурних пам’яток Кіровоградщини та відомий своєю історією не тільки на теренах України а й поза її межами. З давніх часів Талова Балка славилася своїми краєвидами та цілющою енергетикою місця, на якому стоїть церква. Молячись у цій канонічній споруді в душі настає мир і спокій. Багато людей відвідувало та й досі відвідує ці благодатні місця. Будівництво Спасо-Пре­о­бра­женсь­кої церкви розпочалося на початку дев'ятнадцятого століття місцевим поміщиком, генерал-майором царської армії у відставці Федором Боровським. Нажаль до освяти Федір Артемійович не дожив, тож його справу продовжив рідний брат Іван Боровський. Автором проекту храму був Родіон Казаков, до речі у Спасо-Преображенського храму є брат близнюк храм святої Варвари який знаходиться у Москві на вулиці Варварка. Дослідники завірили, що ці два храми дуже схожі. Під час війни Спасо-Преображенський храм занепав, богоборці використовували його я...