Чорною діркою, в якій зникають гроші в нашій державі, є дороги. Скільки
пам’ятаю себе – їх ремонтують, але скільки пам’ятаю себе – вони в ямах. І ось,
нарешті, від прем’єр-міністра та профільного міністра ми почули про те, що
дороги у нас будуть. Звісно, хочеться вірити.
Обіцяють замінити автодор на інше, можливо закордонне відомство, та за
два роки ощасливити нас європейськими дорогами. І будемо ми їздити від міста до
міста по автобанам, а не по ямам. А як же в місті?
Ось що написала газета «Украина Центр» про наше місто в матеріалі «Жить
послезавтрашнім днем»: «Достаточно
было просто проехаться по улицам города, чтобы удостовериться в том, что и в
наше смутное время Светловодск меняется в лучшую сторону». Цей оптимізм автору навіяв наш мер, який розповів про
грандіозний ремонт доріг в місті.
Дійсно, ремонт провели. Знову процитую міського голову: «Знаете, когда средств нет, ищешь
какие-то копейки для латания дыр. А когда ресурсы есть, уже не хочется
ограничиться ямочным ремонтом дорог, хочется большего». Дійсно, в кінці 2013 та 2014 року відремонтували
частину вулиці Леніна від парку до ГЕС. Ремонтували з розмахом, із заміною
бордюрів. Сподіваємося, що покриття протримається довго. Сподіваємося… Втім, є
побоювання, що не протримається. Як приклад – фото, яке я зробив на зупинці
біля школи № 3. А як же гарантія, яку надає виконавець робіт?
Продовжу
тему доріг в місті та знову наведу цитату з «Украины Центр»: «Знаете, что они сделали с самой проблемной
улицей, дорожное покрытие которой размывалось каждым очередным дождем? Они
выстелили ее аэродромными плитами! Таким образом упредили воровство асфальта
при строительстве, исключили ямочный ремонт в будущем. Гарантия такого покрытия
– десять лет. Но оно продержится дольше, учитывая то, что по нему движутся не
самолеты, а автомобили».
Дійсно, підхід не стандартний. Робили з неменшим розмахом. Під дорогою
замінили теплотрасу. Правда, були побоювання, що взимку буде слизько на
бетонних плитах, але особливих нарікань особисто я не чув. Втім, є проблема
іншого роду. Під час дощу вода потоком стікає прямо по дорозі вниз.
Які наслідки? По-перше, це небезпечно для дорожнього руху, тому що впливає
на якість гальмування автомобіля. По-друге, вода - це ще й велика руйнівна сила. Можливо я
помиляюся, но в таких випадках роблять окремий, спеціально побудований стік для
води.
Ремонт дороги по вулиці Бойка
передбачав, що зникне величезна калюжа біля школи № 1. Нажаль, вона не зникла.
Так, вона вже не така велика, як раніше, але…
І знову цитата: «А еще там строят тротуары! Вы наблюдали в последнее время
где-нибудь строительство тротуаров? Поезжайте в Светловодск!» Це про наше місто. Особисто я не повірив, адже кожного
дня, як і абсолютна більшість жителів Світловодська, ходжу по таким тротуарам.
Не виключаю, що десь, в окремому
місці, їх побудували, але навіщо ж так узагальнювати про все місто?
Окреме питання ямковий ремонт. Це
просто красота гри. В кінці осені 2014 року, по вулиці Леніна, у спішному
порядку, закидали речовиною, схожою на асфальт, ямки. А вже у березні вони
мають такий вигляд.
Так можливо ті гроші та використали
б в цьому році та зробили якісніше?
На закінчення декілька строк про
світлофор. Протягом минулого року багато копій зламали з приводу встановлення
світлофору на перехресті вулиць Б. Хмельницького та В. Бойка. Він дійсно там
потрібний. В цьому переконається кожний, хто побував на тому перехресті. В
минулому році на встановлення світлофору виділяли 240 тис грн, але так і не встановили. Гроші не «освоили», і вони
не були витрачені. Цього року знову виділяється 250 тисяч. Начальник УЖКГ
Віктор Самоляк повідомив, що питанням встановлення світлофору займається ККП.
То ж пане Білане, коли світлофор встановимо?
Передбачаю реакцію влади на мою
статтю. Скажуть, що проблема в нестачі грошей та в тому, що вони поступають
тільки наприкінці року. Не заперечую, але чому у інші можуть будувати? Не вірите?
То подивіться. Це теж Україна!
Вадим Степанець
Коментарі
Дописати коментар