Перейти до основного вмісту

Страсті навколо вивезення сміття

На останньому засідання виконкому прийняли новий тариф на вивезення сміття. Він тепер складає 7 грн з чоловіка проти 3, 34. Підвищити тариф хотіли ще на попередньому виконкомі, але тоді, завдяки оппонуванню громадськості, питання відклали.
Презентацію нового тарифу робили начальник управління економіки, директор ККП Білан та головний бухгалтер підприємства. Зауважу, що напередодні засідання громадські активісти Михайло Касьянов та Надія Мальцева робили спроби обговорити тариф з керівниками ККП. Нажаль, дискусія не привела до бажаного результату. Їх зауваження не були враховані.

На виконкомі Михайло Касьянов став головним опонентом нового тарифу. До розрахунків, які обґрунтовували тариф, він додав 22 зауваження. Із текстом зауважень ви можете ознайомитися нижче. Вони доводять необґрунтованість нового тарифу. 

Нажаль, усі зауваження членами виконкому не були вислухані. Зовсім недоречні, як на мене, були зауваження міського голови Юрія Котенка на адресу Михайла Касьянова щодо того, що він ніякий економіст. Особисте ставлення до людини не має впливати на справи, які стосуються громади. Втім, це вже питання моралі і моральності.
За всім було зрозуміло, що мер мав намір проштовхнути тариф, що він це зробив. Після цього засідання у мене багато питань до членів виконкому. Уважно слідкуючи за дискусією, я зрозумів, що шановні і поважні члени виконавчого комітету приймають рішення з голосу, практично не вивчаючи питання. Навіть таке резонансне, як тариф. Це що, так і повинно бути?
І про маніпуляцію. На засіданні виконкому у ККП була група підтримки – підприємці з ринку. З їхніх висловів я зрозумів, що їх вкотре обдурили і використали, сказавши, що неприйняття тарифу на вивіз сміття призведе до краху ККП та ліквідації ринку(!?).

На засідання з питань тарифу з цікавими аргументами виступив депутат міської ради Євген Кармаліта. Він, як людина, яка свого часу займалася цим питанням, навів приклади невірного підходу до розрахунку тарифу. Нажаль, його аргументи не були враховані. Обіцяю ознайоми громадськість з ними.
Громаду міста вкотре обдурили.

Вадим Степанець
Зауваження до тарифу на вивезення сміття
1.       Більшість документів, використаних в розрахунках, зазначені як планові показники на 2014 рік, хоча вже пройшло 2 місяці 2015 року. Наприклад, стор. 4, 9, 11, 12, 13, 14, 18, 20, 38, 39 і т.д., що говорить або про абсолютне недбальство працівників КПП при підготовці документів, або про намагання приховати реальний стан справ на підприємстві, адже основні фінансові показники наведені взагалі за 2013 рік, тобто за часів іншого керівника, якого, до речі за ці показники і звільнили, а тепер цинічно виставляють як свою заслугу (стор. 63/61, 64/62, 66/64, 67, 68…)
2.       Рентабельність для бюджетних організацій 15% - прихована дотація для КПП.
3.       Стор. 10. Приватний сектор. В розрахунках – дві машини. Реально працює одна – ГАЗ 53 № 2192КД, водій Бабич Михайло. Робить 2-3 ходки, а не 4, як в розрахунках. Друга машина, ГАЗ 52, стоїть поламана.
4.       Стор. 12. Великогабаритні відходи вивозяться 1-2 рази на місяць, а не кожен день. Крім того показано, що машина вивозить щоденно по 15 кубів. І вантажить це один супермен-вантажник! Уявіть собі – одна людина грузить щоденно 15 кубів. Це чиста фальсифікація!
5.       Стор. 13. Чим підтверджені видатки на контейнери 6327 грн/міс? Де розрахунки, які нормативи? А чому не 26 тис/міс?
6.       Стор. 14. Відеоспостереження. 1433 грн. А що роблять сторожі?
7.       Стор. 15. Плановий розрахунок для приватного сектора на 2 водії та 2 вантажники. Реально працюють по одному (той же Бабич).
8.       Стор. 16. Плановий розрахунок для багатоповерхівок на 5 водіїв та 5 вантажників. Реально працюють по три.
9.       Стор. 19. Приватний сектор – одна машина. Розхід пального через це завищено.
10.    Стор. 20. Негабарити – 1-2 рази/міс. Розхід пального через це завищено.
11.    Стор. 33. Розрахунок зарплати зроблено на 3 водія (ГАЗ 3309), реально працює два – Журавель та Ахтирський. Премія не виплачується нікому (окрім директора), хоча в розрахунках є.
12.    Стор. 34. Розрахунок зарплати на 2 водія (приватний сектор), реально працює 1.
13.    Стор. 39. Загальновиробничі витрати на 2014 рік. Суцільна омана:
-          Начальник дільниці експлуатації машин – відсутній;         - всім керує механік
-          Заступник……. – відсутній;                                                                              Діденко
-          Електрозварювальник – відсутній (0,5 ставки доплачують водію Хрієнко, причому за дві дільниці відразу);
-          Слюсар-ремонтник – відсутній (водії все роблять самі);
-          Фахівець по роботі зі споживачами;                - чим займаються?
-          Інспектор по роботі зі споживачами;
-          Спец. метеорологічна інформація 395,46 грн/міс – навіщо? Особливо влітку? (Стор. 99-100).
14.    Стор. 41. Розрахунок інших витрат збільшено в 7,3 рази. Що за юридичні послуги? Що робить юрист?
15.    Стор. 43. Фотографія робочого часу ГАЗ 53. Зафіксовано 4 куб. м. за рейс, як максимальний обсяг. А в розрахунки закладають 5 куб. м. (стор. 10).
16.    Стор. 64. Збиток за 2013 рік – 318 тис. грн..
17.    Стор. 86-90. Витрати на утримання офісу Приморська, 54 за місяць:
-          350,00 – охорона;
-          146,00 – ЖЕК;
-          1696,00 – зв'язок;
-          225,00 – GPS (стор. 102). Хоча є безкоштовна програма, більш проста, але без кошт.
-          1650,00 – тепло (на старому офісі не платили взагалі, бо опалювали дровами, які отримували безкоштовно, як матеріал від очистки посадок);
-          + вода…?
Всього - ≈ 3500,00-4000,00 грн/міс.
18.    Стор. 110. – Устройство слежения 8310,00 – взагалі нонсенс!!!
19.    Стор. 145. Паспорт Сміттєвоза ГАЗ 3309. За паспортом машина бере 8 м. куб., а в розрахунках – 12 м. куб.!(Стор. 47). Хоча б узгодили документи!
20.    Робота зі споживачами. Скільки укладено договорів?
Заборгованість населення:
Період
Показник
Багатоповерхівки
Приватний сектор
2011
нараховано
624000

зібрано
396000

різниця
- 228000

2012
нараховано
1000000

зібрано
745000

різниця
- 255000

2013
нараховано
1000085
126000
зібрано
850000
70000
різниця
- 150000
- 56000
2014
нараховано
1100000
166000
зібрано
950000
110000
різниця
- 150000
- 56000
Це показник роботи двох нових працівників по роботі зі споживачами. Тобто, видатки збільшили (зарплата цих працівників), а заборгованість не зменшується.
21.    Легковий транспорт. Скільки машин на утриманні? Скільки по договорах? Хто заправляє свої машини? Раніше була тільки одна.
22.    Тариф на утилізацію.
-          Стор. 3. П. 4. Послуги бульдозера. За розрахунками бульдозер працює 5 днів на тиждень по 8 годин не вимикаючись. Вартує це диво (знов чомусь на 2014 рік) 267,45 грн/год без ПДВ та 320,94 з ПДВ. Таким чином видатки на рік складають у них не 535969,8 грн, а 643163,76 грн. Насправді, бульдозер в січні працював лічені дні! Це можна підтвердити, зробивши відповідний запит до ПМК-68. Крім того, чи є альтернатива такій вартості? Може є можливість взяти бульдозер у іншої організації? Наприклад в кар’єрі?
-          Витрати на рік – 1038112 грн (стор. 6). У 2013 році – 78451 грн (стор. 14). А де 2014 рік?
-          Чому в тариф закладено облаштування дороги, та огорожі - 35,5 тис та 12,7 тис відповідно. А якщо дорога не буде побудована? Людям гроші вернуть? Чи буде так, як на ринку – підняли тариф на 50 коп для проведення реконструкції – ні реконструкції, ні грошей.
-          Стор. 24 – журнал Наталі.
-          4 сторожи + майстер. Інші витрати – що таке відрядження, юридичні послуги, паливо? Хто врешті буде платити за поновлення на роботі звільнених раніше? Наприклад, Юрченко Валентина Тимофіївна, заступник директора ринку, 20 тис.грн.
-          Висновки. Тарифи неогрунтовані. Розрахунки завищені, а то і просто сфальшовані. Підприємство не має фінансовго плану., який передбачений рішенням виконкому №1129 від 29.11.2013 року. Штати необґрунтовано завищені (20 АУП проти 13 в 2013 році). Під інші видатки загнано необґрунтовані кошти (Юридичні, відрядження, оренда офісу, списані ПММ, судові витрати) для фінансування непродуманих рішень та власного комфорту. Підприємство наростило свої збитки у порівнянні із 2013 роком на 344 тис. до 662 тис.грн., натомість Білан, розпорядженням міського голови за рішенням балансової комісії, отримує періодично премію. Підприємство не розплачується з ключовими кредиторами – АТП (за пільгове ДП по 15,8 грн), ПМК-68. Де ділись 250 тис.грн. зібрані з підприємців на ринку Світанок? Причому ще в 2013 році було вже навіть частково проплачено проект реконструкції. Стихійна торгівля – чітко прописано, що гроші повинні іти на реконструкцію ринку. Їх нема. + молдавський ринок + суботній. Умов ніяких, а кошти збираються. Шляхова дільниця – цілий рік утримаємо, а підприємство не виграло ні одного тендера! Що робить дільниця? Ритуалка. Що там відбувається? За нашою інформацією тепер там повернулася схема, коли ями копають підприємці-ритуальщики, які вносять за це в касу по 300,00 грн благодійних внесків. Натомість у КПП є цілий майстер дільниці із окладом 2600 грн.

23.    Пропозиції:
-          В термін до понеділка, 23.02.2015 року терміново створити комісію із представників фіну правління, управління економіки, депутатів міської ради та громадськості для перевірки господарської діяльності КПП.
-          На час проведення перевірки відсторонити директора КПП Білана від виконання обов’язків для унеможливлення фальшування результітв та тиску на працівників КПП.
-          Після закінчення перевірки повернутись до розгляду тарифів з урахуванням її результатів.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Військовий проти депутата. Не упереджено

  Сьогодні, на площі, біля будинку міської ради, зустрілися військовий Вадим Бруслик та депутат Світловодської міської ради Максим Бакуменко. Зустрілися, щоб з’ясувати стосунки, публічно, у присутності громадян. Передісторія Ця історія вийшла з Facebook та привернула увагу жителів нашого міста. Мешканець нашого міста Вадим  Бруслик, який зараз захищає нас на фронті, запостив у відео мережі ФБ звернення, в яких він звинуватив депутата у образі його особисто та його сі м’ ю. Крім того, Вадим Бруслик звинуватив Максима Бакуменка у кришуванні підприємця, який є винуватцем у неприємному запаху, що досаджує мешканцям району Табурища та придбанні авто і квартир у корупційний спосіб. У відео Вадим закликав депутата до зустрічі біля будинку міської ради. На зустріч прийшли громадяни міста. Позиції сторін   Бруслик позиціонував  себе у яклсті військового, який захищає свою країну, своє місто, свою сім’ю і хотів би, щоб влада в місті займалася питаннями, які хвилюють його мешканців. В

Представники громадськості результатами роботи депутатської комісії не задоволені

  Результатів рооти комісії з питань законності та реалізації державної регуляторної комісії у сфері господарської діяльності в місті очікувало багато мешканців. Саме ця комісія опікується питаннями етики та поведінки депутатів Світловодської міської ради. Засідання відбулося 1 вересня. На засідання прийшли представники громади. Підсумками роботи членів комісії світловодці розчаровані. Про це говорили мені ті, хто відвідав засідання.    Чому так сталося? Тут все просто. Жителі міста очікують, що міський голова та й весь депутатський корпус, зможе законно втрутитися в конфлікт між депутатом міської ради Максимом Бакуменко та військовим Вадимом Брусликом. Мешканці міста однозначно підтримали захисника. Про конфлікт можна почитати на Світловодськ Live . ( http://svitlovodsklive.blogspot.com/ ) Міський голова Андрій Маліцький обіцяв створити комісію щодо депутата Бакуменка. Час ішов, але про комісію ніхто нічого не чув. В той же час, депутат написав скаргу на Вадима Бруслика до ВСП і конфл

Громадська рада. Бенефіс Максима Ільченка

В ідбулося чергове засідання Громадської ради при виконавчому комітеті Світловодської міської ради. На порядку денному питання облаштування тротуарів та доріг в місті, освітлення вулиць, дитячі майданчики та закупівля необхідного для дитячих спортивних шкіл. Перші три питання в компетенції заступника міського голови з питань ЖКГ. Отже, доповідав Максим Ільченко. Ремонт доріг, тротуарів в місті – це прерогатива міської влади. І фінансування має бути з міського бюджету. Нажаль, міський бюджет, як доповів Ільченко, «потягти» все не в змозі. Зробити ремонт другої об’їзної дороги можливо тільки шляхом спільного фінансування. Міська влада спробує це зробити. Кошти на облаштування тротуару по другій об’їзній будуть закладені на наступний рік. Освітлення міста є актуальним для міста. Максим Ільченко повідомив, що це питання для нового керівника ККП є пріоритетним. Зараз на цій дільниці новий керівник. Він займається впровадженням новітніх технологій, енергозберігаючих ламп. Роботи провод