На останньому засідання виконкому прийняли новий тариф на вивезення сміття.
Він тепер складає 7 грн з чоловіка проти 3, 34. Підвищити тариф хотіли ще на
попередньому виконкомі, але тоді, завдяки оппонуванню громадськості, питання відклали.
Презентацію нового тарифу робили начальник управління економіки, директор ККП Білан та головний бухгалтер підприємства.
Зауважу, що напередодні засідання громадські активісти Михайло Касьянов та
Надія Мальцева робили спроби обговорити тариф з керівниками ККП. Нажаль,
дискусія не привела до бажаного результату. Їх зауваження не були враховані.
На виконкомі Михайло Касьянов став головним опонентом нового тарифу. До розрахунків,
які обґрунтовували тариф, він додав 22 зауваження. Із текстом зауважень ви
можете ознайомитися нижче. Вони доводять необґрунтованість нового тарифу.
Нажаль, усі зауваження членами виконкому не були вислухані. Зовсім
недоречні, як на мене, були зауваження міського голови Юрія Котенка на адресу
Михайла Касьянова щодо того, що він ніякий економіст. Особисте ставлення до людини
не має впливати на справи, які стосуються громади. Втім, це вже питання моралі
і моральності.
За всім було зрозуміло, що мер мав намір проштовхнути тариф, що він це
зробив. Після цього засідання у мене багато питань до членів виконкому. Уважно слідкуючи
за дискусією, я зрозумів, що шановні і поважні члени виконавчого комітету
приймають рішення з голосу, практично не вивчаючи питання. Навіть таке
резонансне, як тариф. Це що, так і повинно бути?
І про маніпуляцію. На засіданні виконкому у ККП була група підтримки –
підприємці з ринку. З їхніх висловів я зрозумів, що їх вкотре обдурили і використали,
сказавши, що неприйняття тарифу на вивіз сміття призведе до краху ККП та
ліквідації ринку(!?).
На засідання з питань тарифу з цікавими аргументами виступив депутат міської
ради Євген Кармаліта. Він, як людина, яка свого часу займалася цим питанням,
навів приклади невірного підходу до розрахунку тарифу. Нажаль, його аргументи
не були враховані. Обіцяю ознайоми громадськість з ними.
Громаду міста вкотре обдурили.
Вадим Степанець
Зауваження до тарифу на вивезення сміття
1.
Більшість
документів, використаних в розрахунках, зазначені як планові показники на 2014
рік, хоча вже пройшло 2 місяці 2015 року. Наприклад, стор. 4, 9, 11, 12, 13,
14, 18, 20, 38, 39 і т.д., що говорить або про абсолютне недбальство
працівників КПП при підготовці документів, або про намагання приховати реальний
стан справ на підприємстві, адже основні фінансові показники наведені взагалі
за 2013 рік, тобто за часів іншого керівника, якого, до речі за ці показники і
звільнили, а тепер цинічно виставляють як свою заслугу (стор. 63/61, 64/62, 66/64, 67, 68…)
2.
Рентабельність
для бюджетних організацій 15% - прихована дотація для КПП.
3.
Стор.
10. Приватний сектор. В розрахунках – дві машини. Реально працює одна – ГАЗ 53
№ 2192КД, водій Бабич Михайло. Робить 2-3 ходки, а не 4, як в розрахунках.
Друга машина, ГАЗ 52, стоїть поламана.
4.
Стор.
12. Великогабаритні відходи вивозяться 1-2 рази на місяць, а не кожен
день. Крім того показано, що машина вивозить щоденно по 15 кубів. І вантажить
це один супермен-вантажник! Уявіть собі – одна людина грузить щоденно 15 кубів.
Це чиста фальсифікація!
5.
Стор.
13. Чим підтверджені видатки на контейнери 6327 грн/міс? Де розрахунки, які
нормативи? А чому не 26 тис/міс?
6.
Стор.
14. Відеоспостереження. 1433 грн. А що роблять сторожі?
7.
Стор.
15. Плановий розрахунок для приватного сектора на 2 водії та 2 вантажники.
Реально працюють по одному (той же Бабич).
8.
Стор.
16. Плановий розрахунок для багатоповерхівок на 5 водіїв та 5 вантажників.
Реально працюють по три.
9.
Стор.
19. Приватний сектор – одна машина. Розхід пального через це завищено.
10.
Стор.
20. Негабарити – 1-2 рази/міс. Розхід пального через це завищено.
11.
Стор.
33. Розрахунок зарплати зроблено на 3 водія (ГАЗ 3309), реально працює два –
Журавель та Ахтирський. Премія не виплачується нікому (окрім директора), хоча в
розрахунках є.
12.
Стор.
34. Розрахунок зарплати на 2 водія (приватний сектор), реально працює 1.
13.
Стор.
39. Загальновиробничі витрати на 2014 рік. Суцільна омана:
-
Начальник
дільниці експлуатації машин – відсутній;
- всім керує механік
-
Заступник…….
– відсутній;
Діденко
-
Електрозварювальник
– відсутній (0,5 ставки доплачують водію Хрієнко, причому за дві дільниці
відразу);
-
Слюсар-ремонтник
– відсутній (водії все роблять самі);
-
Фахівець
по роботі зі споживачами;
- чим займаються?
-
Інспектор
по роботі зі споживачами;
-
Спец.
метеорологічна інформація 395,46 грн/міс – навіщо? Особливо влітку? (Стор.
99-100).
14.
Стор.
41. Розрахунок інших витрат збільшено в 7,3 рази. Що за юридичні послуги? Що
робить юрист?
15.
Стор.
43. Фотографія робочого часу ГАЗ 53. Зафіксовано 4 куб. м. за рейс, як
максимальний обсяг. А в розрахунки закладають 5 куб. м. (стор. 10).
16.
Стор.
64. Збиток за 2013 рік – 318 тис. грн..
17.
Стор.
86-90. Витрати на утримання офісу Приморська, 54 за місяць:
-
350,00
– охорона;
-
146,00
– ЖЕК;
-
1696,00
– зв'язок;
-
225,00
– GPS (стор. 102). Хоча є безкоштовна програма, більш проста,
але без кошт.
-
1650,00
– тепло (на старому офісі не платили взагалі, бо опалювали дровами, які
отримували безкоштовно, як матеріал від очистки посадок);
-
+
вода…?
Всього - ≈ 3500,00-4000,00 грн/міс.
18.
Стор.
110. – Устройство слежения 8310,00 – взагалі нонсенс!!!
19.
Стор.
145. Паспорт Сміттєвоза ГАЗ 3309. За паспортом машина бере 8 м. куб., а в
розрахунках – 12 м. куб.!(Стор. 47). Хоча б узгодили документи!
20.
Робота
зі споживачами. Скільки укладено договорів?
Заборгованість
населення:
Період
|
Показник
|
Багатоповерхівки
|
Приватний сектор
|
2011
|
нараховано
|
624000
|
|
зібрано
|
396000
|
||
різниця
|
-
228000
|
||
2012
|
нараховано
|
1000000
|
|
зібрано
|
745000
|
||
різниця
|
-
255000
|
||
2013
|
нараховано
|
1000085
|
126000
|
зібрано
|
850000
|
70000
|
|
різниця
|
-
150000
|
- 56000
|
|
2014
|
нараховано
|
1100000
|
166000
|
зібрано
|
950000
|
110000
|
|
різниця
|
-
150000
|
- 56000
|
Це
показник роботи двох нових працівників по роботі зі споживачами. Тобто, видатки
збільшили (зарплата цих працівників), а заборгованість не зменшується.
21.
Легковий
транспорт. Скільки машин на утриманні? Скільки по договорах? Хто заправляє свої
машини? Раніше була тільки одна.
22. Тариф
на утилізацію.
-
Стор.
3. П. 4. Послуги бульдозера. За розрахунками бульдозер працює 5 днів на тиждень
по 8 годин не вимикаючись. Вартує це диво (знов чомусь на 2014 рік) 267,45
грн/год без ПДВ та 320,94 з ПДВ. Таким чином видатки на рік складають у них не
535969,8 грн, а 643163,76 грн. Насправді, бульдозер в січні працював лічені
дні! Це можна підтвердити, зробивши відповідний запит до ПМК-68. Крім того, чи
є альтернатива такій вартості? Може є можливість взяти бульдозер у іншої
організації? Наприклад в кар’єрі?
-
Витрати
на рік – 1038112 грн (стор. 6). У 2013 році – 78451 грн (стор. 14). А де 2014
рік?
-
Чому
в тариф закладено облаштування дороги, та огорожі - 35,5 тис та 12,7 тис
відповідно. А якщо дорога не буде побудована? Людям гроші вернуть? Чи буде так,
як на ринку – підняли тариф на 50 коп для проведення реконструкції – ні
реконструкції, ні грошей.
-
Стор.
24 – журнал Наталі.
-
4
сторожи + майстер. Інші витрати – що таке відрядження, юридичні послуги,
паливо? Хто врешті буде платити за поновлення на роботі звільнених раніше?
Наприклад, Юрченко Валентина Тимофіївна, заступник директора ринку, 20 тис.грн.
-
Висновки.
Тарифи неогрунтовані. Розрахунки завищені, а то і просто сфальшовані. Підприємство
не має фінансовго плану., який передбачений рішенням виконкому №1129 від
29.11.2013 року. Штати необґрунтовано завищені (20 АУП проти 13 в 2013 році).
Під інші видатки загнано необґрунтовані кошти (Юридичні, відрядження, оренда
офісу, списані ПММ, судові витрати) для фінансування непродуманих рішень та
власного комфорту. Підприємство наростило свої збитки у порівнянні із 2013
роком на 344 тис. до 662 тис.грн., натомість Білан, розпорядженням міського
голови за рішенням балансової комісії, отримує періодично премію. Підприємство
не розплачується з ключовими кредиторами – АТП (за пільгове ДП по 15,8 грн),
ПМК-68. Де ділись 250 тис.грн. зібрані з підприємців на ринку Світанок? Причому
ще в 2013 році було вже навіть частково проплачено проект реконструкції.
Стихійна торгівля – чітко прописано, що гроші повинні іти на реконструкцію
ринку. Їх нема. + молдавський ринок + суботній. Умов ніяких, а кошти
збираються. Шляхова дільниця – цілий рік
утримаємо, а підприємство не виграло ні одного тендера! Що робить дільниця? Ритуалка.
Що там відбувається? За нашою інформацією тепер там повернулася схема, коли ями
копають підприємці-ритуальщики, які вносять за це в касу по 300,00 грн
благодійних внесків. Натомість у КПП є цілий майстер дільниці із окладом 2600
грн.
23.
Пропозиції:
-
В
термін до понеділка, 23.02.2015 року терміново створити комісію із
представників фіну правління, управління економіки, депутатів міської ради та
громадськості для перевірки господарської діяльності КПП.
-
На
час проведення перевірки відсторонити директора КПП Білана від виконання
обов’язків для унеможливлення фальшування результітв та тиску на працівників
КПП.
-
Після
закінчення перевірки повернутись до розгляду тарифів з урахуванням її
результатів.
Коментарі
Дописати коментар