Днями Кіровоградщину з робочим візитом відвідав
народний депутат України, член фракції «Народний фронт», радник міністра юстиції
Дмитро Сторожук. Разом з першим
заступником та виконуючим обов’язки начальника головного територіального управління
юстиції Кіровоградської області Юрієм Лимарем розповіли про реалізацію реформ в
органах юстиції, що були запроваджені та про їх перебіг зокрема в
Кіровоградській області.
«Минулого тижня майже всі районні відділення юстиції
Кіровоградщини без попередження відвідала перевірка. Ми займали черги, дивилися
як надаються послуги людям, – розповів Юрій Лимар. – У результаті, деякі
чиновники написали заяви на звільнення відразу, а по деяким працівникам проводяться
службові розслідування. Цього тижня планується тестування абсолютно всіх
працівників управління юстиції, а також проведення співбесід на визначення
їхнього кваліфікаційного рівня».
Започаткована реформа передбачає ліквідацію державної
виконавчої служби і державної реєстраційної служби України. Внесені зміни до
діяльності нотаріальних органів. Ці служби будуть об’єднані в єдину структуру, у вигляді Головного
управління юстиції.
Що стосується виконавчої служби, то, за словами
Дмитра Сторожука, на сьогоднішній день вивчається проблема стосовно мотивації працівників
державних органів у вигляді зняття обмежень щодо винагороди державних
виконавців, які виконують рішення судів. Нині кожен із працівників, при своїй
заробітній платі, матиме змогу отримати певну винагороду, в залежності від
того, скільки рішень судів виконає.
Щодо реєстраційної служби, то на сьогоднішній день,
за словами радника, вже прийнято ряд змін до діючого законодавства, що
передбачають додаткову винагороду і державним реєстраторам за вчасне виконання
своїх обов’язків, що є певним стимулом. В подальшому реєстраційна служба буде
направлена на децентралізацію влади.
На сьогоднішній день також повністю змінена
система ліцензування органів нотаріату. Отримати свідоцтво тепер можна тільки
автономно: людина приходить, подає пакет документів, сідає за комп’ютер.
Комісія не знає її прізвища та який код комп’ютер їй присвоює. Рішення
приймається тільки за результатом. Ніякого втручання комісії у тестування
нотаріусів не відбувається.
«В майбутньому також планується відміна
документального реєстру, що нині є джерелом корупції, коли той чи інший
нотаріус намагається зробити запис вчорашнім числом. Все це буде повністю
в електронному вигляді. Переведення всіх
процесів в органах юстиції із паперової форми в електронну зекономить значні
державні кошти» - додав Юрій Володимирович.
УВАГА: ШУКАЄМО
ЮРИСТІВ
Нині в органах юстиції проходить
оновлення. Потрібні нові люди, нове ставлення, нові підходи. В. о. начальника
Кіровоградського управління юстиції Юрій Лимар наголосив, що вакансій багато, а зв’язки та блат вже не працюють. Вимоги до
кандидатів усього дві: вища
юридична освіта та стаж у галузі права 5 років. Подати документи можна до 12
березня.
Д.Сторожук: «Звичайно,
відразу все не зміниться. Але прагнути змін, вірити в краще, потрібно».
Прес-служба Народного фронту
Коментарі
Дописати коментар