В місті розігралися неабиякі пристрасті навколо пасажирських перевезень. З попередніх
публікацій у нашому виданні читачі ознайомилися з деякими сторонами конфлікту.
Виконком спробував теж поставити крапку в цьому питанні. На черговому
засіданні був прийнятий додаток до договору з перевізниками, згідно якого вони
тепер мають возити по два пільговика в кожній маршрутці. Але ця історія має і
іншу сторону.
На Facebook з’явився
цікавий документ.
Він дещо по іншому розставляє акценти у цій історії, ніж це виходило з інтерв’ю
з Ігорем Кириловим. Виявляється, що Кирилов та Макаров організували заколот проти
ТОВ «Світавтолегіон». Обидва прокоментували цей документ.
Віктор Макаров був обурений такими твердженнями водіїв. Він повідомив, що
на зустріч до «Вулика» автори запросили його самі. Вони розповіли суть питання
та попросили поради. Віктор також повідомив, що там були присутні п'ятнадцять водіїв,
а в пояснювальній записці – сім. Він висловив припущення, що цих сімох керівники
змогли підкупити, а інших ні.
Ігор Кирилов підтвердив слова Макарова, та повідомив, що у «Вулику» йшла
розмова щодо виходу із несприятливого стану, в якому опинилися водії, а не про
організацію якогось бунту. Він додав документ – звернення до його організації,
під яким є підписи і цих семи водіїв.
Сьогодні я спробував отримати коментар і від керівника «Світ Автолегіону»,
але нажаль, не зміг до нього додзвонитися.
Історія досить заплутана, але хотілося б в ній розібратися до кінця. Зокрема,
чому пояснювальна записка на ім’я керівника написана не індивідуально, а
колективно? І, саме головне, чому мовчать самі водії?
Будемо очікувати, що ми зможемо розібратися в цій історії до кінця.
Вадим Степанець
Коментарі
Дописати коментар